Gandul rau, pisica 13

Tuesday, January 27, 2009







Ziarul Gandul a reusit astazi sa nu aiba niciun print, adica reclama. Am zarit 3 casete de licitatie de la ANAF. Si atat. Alte dati erau macar 2-3 machete.

Mi-am zis "ok, e criza, oricum ziarele hardcopy erau in declin, le dadeau si gratis numai sa incaseze banii pe reclama si mai traiau din online". Surpriza! Pe site... liniste. Am dat vreo 10-15 refreshuri ca, in locul bannerului cu "Citeste azi in Gandul", sa apara un amarat de banner la Chevrolet si unul la un messenger romanesc(care nu cred ca e pe bani. Si ala de la chevrolet ar putea fi un barter mai vechi).

Nu-i a buna!

.

2 comments:

Steji said...

Mie mi-a afisat bannerul cu Chevrolet din al doilea refresh... Te-am luat!

robin simion said...

da, dar daca mai incerci o sa vezi ca vine, ba al treilea, ba al zecelea... tot saracia aia e ;)

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro