Cine nu are de lucru isi face

Wednesday, June 17, 2009

Ziua 3 fara internet. Azi ce s-o mai intampla? Ca ieri ne-am facut de treaba. Un coleg a saltat un monitor, dupa o disputa pe tema lui, si a intentionat sa treaca dincolo de o usa deschisa. Nu a reusit prea bine dand cu monitorul in toc. S-a redresat si si-a vazut de drum.
Surpriza a venit cand am auzit colege zicand emotionate ca "s-a taiat". Am ajuns la el tinandu-ma dupa picaturile de sange. Era in baie, cu degetul sub jetul de apa, chinuindu-se sa umple chiuveta de sange. M-am uitat, i-am zis sa mai tina un pic sub apa si am cautat o fasa. Am gasit un prosop. Dupa care am gasit ceva mai bun: o bandana din noua noastra promotie MOL(care e acum pe sticla, outdoor, presa, radio samd). Intre timp am plecat la masina sa iau trusa medicala.
In timp ce pregateam un bandaj si ii dadusem bandana jos lumea se indeparta de falia ce se casca din degetul lui. Nici el nu arata prea bine: parca i se dusese tot sangele prin rana, era palid. L-am pansat si am plecat spre urgenta.

La Floreasca era destul de aglomerat. Am stat cateva ore. Radiografie - osul e intreg. In timp ce era la toaleta si explorarea ranii vorbeam pe messenger cu lumea de la birou. Eram reporter la fata locului. Alti oameni imi spuneau ca sunt panicos ca l-am dus la spital. Chiar cand erau mai infocati a iesit colegul si mi-a spus: ma opereaza! Am tendonul aproape sectionat. Deci am facut bine ca am zis sa mergem la spital. Urmari: operatie de 50 min, 3 saptamani de stat in atela. Se reface.

Iata cum a trecut ziua de ieri. Mai bine ne plictiseam.

.

1 comments:

Rita said...

sanitarul priceput :) ce noroc pe colegul tau, totusi.. si noroc, si "noroc".

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro