Sa va ia dracu', stimate domn!

Tuesday, February 12, 2008

Am fost la un spital aseara. Am dus o apa, o banana, un pui la rotisor, o branza cu smantana. Asa ca pentru o mama. Am traversat tot orasul venind dinspre Cotroceni, am fost la Cora Pantelimon si am cumparat diversele, dupa care ajung la spital.

Ca si datile trecute, parcarea doctorilor are multe locuri de parcare libere. Care sunt sfinte, avand in vedere multitudinea de masini care stau cu avariile dubland parcarea in strada. Ca si datile trecute intru in curtea spitalului si ii spun paznicului ca am si eu o treaba si ca nu stau mult si ca parchez acolo.

A inceput o pupincureala pe genul: "bine chief(a se citi CIF), acolo chief, uite un loc mai aproape de intrare chief, cief-in-sus-si-in-jos. Iese o masina ce era parcata chiar in fata intrarii. Imi spune gardianul sa merg in locul ei ca e numai bine: "Parcheaza, chief, in locul lu' aia". Si, ghidand-o sa iasa cu spatele, zicea, destul de tare: "Haide, fa, odata! Da-i, nebuno care esti!". Cand a ajuns in dreptul lui s-a aplecat frumos si i-a spus: "Saru' mana doamna. Numai bine."

Nu vreau sa ma gandesc, dupa atata CHIEF, ce "TUZ GURA MA-TII" mi-am luat dupa ce i-am dat si bacsis.

7 comments:

Unknown said...

Ce-a pățit d-na Robin de e-n spital? Ești fraier c-ai dat șpagă... Eu am scăpat acu' vreo doi ani la Municipal. Era o ploaie torențială (pe cheiuu gârlii era apa până la pragu' lu' Micu Gigant) și îi urlu' lu' nea ăla de-acolo că vreau să mă bag în parcare sub un pom și că mă duc la cineva la spital. Zice omu: "Bineee, da' dă și matá o țigare, două!" Chiar așa rău să fi ajuns românu'?

robin simion said...

D-na Robin face niste investigatii la pericardita sa stie exact ce sa faca sa nu se agraveze si sa-i treaca.

La 2 lei cat am dat...
Dar, daca stau sa ma gandesc bine, sunt mai multe tigari in suma asta.

Si, legat de tigari, eu m-am desteptat de mai mult de 3 ani. Mai bine dau 2 lei. Avantaj eu. ;)

Revista, numele tau e Nechita?

Pisicot said...

Cam aşa se întâmplă. Nu vreau să ştiu ce comenteză când parchez EU :))

Dar se pare că în ultimul timp am pile la zâna parcărilor. Toţi gigeii vin, se uită, mă întreabă cât stau, zic puţin şi nu-mi mai iau bani. Poate de milă.

robin simion said...

Poate pentru ca vad o fetita draguta. Ia sa pui un vecin in varsta sa incerce sa parcheze, sa vezi show.

Pisicot said...

Drăguţă drăguţă dar când e vorba de bani ştii cum e. Pont: la gară, în parcarea din faţa Coffee Right. Acolo e un domn simpatic care îmi acordă 10 minute gratis să-mi iau cafea :)

Anonymous said...

ba cata dreptate ai. si eu am fost cu taicameu la cluj ptr mai multe interventii la centrul inimii, si de fiecare data, da de fiecare data am avut show cu nea garcea de la poarta. frate, urca dupa orele de vizita dupa mine, si ma ameninta ca o sa cheme politia daca nu parasesc incinta.
odata nu am mai rezistat si i-am zis. tot ce am avut pe tzeava. si am avut multe. ca am un limbaj f colorat imbogatit in timp. mi-a fost jena dupaia de doctori si de asistente care au asistat la spectacol.

sper sa fie bine maica-ta. sanatate multa !

si m.... la fraieri ! :)

Steji said...

Revista = Steji (scuze, eram logat la Gugutza pe contu' firmei).
Si apropo de tigari, atata placere mi-a mai ramas si mie, pe langa fi-mea si Simona, ca-n rest... munca, munca, munca

Blog Widget by LinkWithin
toateBlogurile.ro