Navigam...
Imi sare in ochi un cuvant subliniat. Hopa! Dar e ciudat. Cuvantul e "parca". Hmm. Cine o fi platit sa aiba link pe "parca"?
Sa dam click, zic.
La mouse over, surpriza. Apare un popup. Credite OTP Bank. In lei si in valuta.
Acum am inteles. (!?)
Cuvantul are, clar, legatura cu creditele, cu otp, cu banii, cu banca. Si are locul lui de cinste in strategie. Deci merita toti banii.
Imi doresc sa vad pe viitor linkuri pe:
- "apoi" la Cristim
- "cand" la Pegas
- "joi" la Tractorul Brasov
- "de" la Eugenia
- "desi" la Kia
- "sa" la Dove
- "daca" la Armani
- "de ce" la Agentia De Publicitate Care A Facut Ea Lista De Cuvinte Relevante Sau A Lasat-o Pe Mana Clientului Sau A Firmei De Implementare Web Si Si-a Luat Banii.
Word!
PS: Sa nu-mi spuneti ca vine de la "a parca(masina)" ca nu va cred. ;)
Publicitate contextuala sau nu?
Monday, July 30, 2007
Labels: advertising, banca, campanie, contextuala, otp, publicitate, web
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment