Cand crezi ca nu poti vedea un press ad mai prost, marii nostri advertiseri creativi tin sa te contrazica:
Nu am nicio indoiala ca este facut in house. Ar fi culmea sa si platesti o agentie pentru scarbosenia asta.
Parca si vad cat s-au distrat in proces. Ca ce haiosenie fac ei. Ca ce succes o sa aiba. Si ca ce optimizare de costuri au facut ei. Vedeti, sefu'? Am luat o toanta, am despuiat-o, am pus-o sa stea-n cur(ma rog, in genunchi), i-am pus o carpa pe bulane, chilotii in mana si revista in alta mana. A, e vorba de Sport Magazin.
Si, sefu', stiti doar, sexul vinde. Si facem o scenografie digitala jalnica, niste fonturi jalnice si niste culori jalnice. Fata sa zambeasca jalnic. Sa-i intarim un pic sfarcurile? ASTON MARTIN! Ce frumos, ii place!
Si ne-ntreaba: banii sau "viata". Deci "viata". Adica e o jmekerie la mijloc. Nu e chiar viata, ci e viata ta, pasarica femeii, reprezentata prin chilotii jalnici din mana jalnica a conceptului jalnic.
Sau banii. Adica revista. Care e a pariorilor. Imi place ca s-au pozitionat, printre tatele toantei, ca fiind revista pariorilor. Si s-ar putea sa mai fie o idee: ia revista, castigi bani din pariuri(echilibratule) si poate prinzi si o toanta ca asta, cu chilotii in mana la Bamboo(sexualule).
Da' de ce ne-ar spune fata asta ca nu e un hold-up? Ce ne-ar face sa credem asta? Sfarcurile? Zambetul? Cercelul din buric? Chilotii? Sau revista? Stim ca lenjeria intima este o arma a unor femei. Dar revista? Este arma... cui?
Imi mai place cum fraza este lunga, nu are punct sau virgula. O citesti si ramai fara rasuflare, uiti de la ce s-a pornit si te mai si enerveaza tonta goala cu zambetul tamp, nepotrivit. Ca sa raman in acelasi registru: observati pozitia nefireasca a silicoanelor. Cred ca e fault. Si are si scolioza(din curbura coloanei). :)
Felul cum e scris, in partea de jos, imi da fiori in ochi, imi strepezeste dintii si-mi da palpitatii. Cel ce a scris in halul ala - ba cu galben, ba cu alb, ba lungit, ba latit, ba crescator - a facut-o pro bono. Sau a dat niste bani de la el sa se aprobe. Singurul lui gand a fost sa faca totul ilizibil si sa arate rau, kitsch, novice. Ha! Poate asta e ideea, punem un incepator, un ingenuu, un virgin in ale comunicarii si in ale programelor de creatie ca sa inducem ideea ca si fata e o ingenua. O pura! Maria, virgina! Subliminal, frate...
Dar jalnic.
.
Sport cu toante
Thursday, March 12, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
10 comments:
mie imi place
ori iei bani de la ei ori iti place sa fii contra.
yuckssss!
ilustrat perfect! :)
pai exact aia a fost reactia mea cand am vazut. In ce lume traim..
Este ad-ul perfect. Ar trebui "inclus" in manualul de "comunicare". La capitolul "Cum sa faci un ad care sa spuna numai prostii in 5 minute". Communication For Dummies (ca sa parafrazez o colectie celebra). Numa' ca asta-i pentru dummies d-a dreptu', frate.
cred ca le-a luat mai mult de 5 minute pentru ca nu s-au priceput, nu pentru ca ar fi facut vreo strategie.
Doamne, cata lume "idioata"! Adica lume cu idei multe :))
Ori traim intr-o tara de retarzi, ori facem noi parte dintr-o civilizatie superioara... :|
Crezi tu ca e siliconata? Posibil dar chirurgul are probleme cu vederea la felul cum arata sanii aia disproportionali! Si parul ala slinos Cah! Zice ca vinde sosete in fata la Bucur Obor!
si-a pus si ea silicoane de cati bani a avut.
Post a Comment