Scriam aici despre un layout jalnic. Asta:
Si il faceam in toate felurile si incercam sa-mi dau seama ce a fost in capul lor.
Conform zicalei "cand ceva nu merge, iese prost, e un deserviciu adus revistei si rade lumea de tine, continua", oamenii continua:
Sa inteleg ca e o serie.
Ca o serie de pumni in nas sau de situatii penibile. Asa se simte.
Aceeasi reteta: punem toanta-n fundu' gol, facem niste desene de elev de clasa a doua complet lipsit de talent si trebuie neaparat sa explicam prin bule ce gandesc oamenii aia.
Cum ar fi fost o poza normala, fara incercari de haiosenizare grafica, o tipa goala abandonata de un nenic absorbit de revista? Din care se intelegea ca el e absorbit, ca are ceva interesant de vazut si din care se mai intelegea si ca ea e abandonata si nu-i convine. Tot o reteta cu piele goala. Macar nu te strambai cand o vedeai. Era un layout din pluton. Macar nu te faci de ras.
Ar mai fi un detaliu: baiatul care a facut poza. Nici el nu e o alegere fericita. Umbre, lumini, compozitie, expunere... triste.
Or mai fi si alte executii? Vreau sa spun ne mai executa astia cu machetutele lor jalnice?
Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor este imparatia pubicitatii.
.
Sport cu toante se intoarce
Thursday, March 19, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
13 comments:
da de cand sunt mah printurile astea? k dc sunt din anii 70-80 sunt destul de coioase pt vremea aia.
Aici e problema. Ca-s sunt de zilele astea.
sunt de parere ca exagerati un pic. poate ca nu este cea mai reusita macheta, dar departe de a ne "ingrozi".
un cititor
Anonimule. E clar ca esti in lista mea de messenger, ca acolo e statusul cu "ingrozirea".
Si, daca tot crezi cu tarie in ceea ce spui, de ce nu iti dai si numele? Iti spun eu: pentru ca nici tu nu crezi. Sa-ti spun ce cred eu. cred ca esti anonimul care la primul post pe tema Sport Magazin a comentat "mie imi place". Si incep sa am o banuiala referitoare la identitatea ta.
Mai ales ca am dat trace dupa ip-ul tau.
imi mentin parerea si nu vad ce importanta are numele meu.
cele bune.
Daca vrei un loc de art la SportMagazin, contacteaza-ma.
nici in cele mai negre vise
Maestre, netalentatul care a facut fotografia are un premiu international si este platit enorm de catre una dintre firmele multinationale care vind poze celor care se aboneaza la ei. Nu pot sa-ti zic numele decit in particular dar nu cred ca te/ai rusina de ce/aizis fiindca probabil nu ai nici o treaba cu domeniul si probabil ca nu ai recunoaste numele decit dupa un search pe google.
Am uitat sa te intreb, daca esti atit de priceput, unde lucrezi/ai lucrat? Sper ca nu iti irosesti "talentul" pe net...
Nu te mai irosi. A iesit varza. Nu ma intereseaza cine, ce, cand, unde, si de ce. VARZA!
Mai intreaba niste oameni care lucreaza in publicitate sau care stiu fotografie.
Daca vrei, fac un post special si invit niste nume celebre(pentru care nu-ti trebuie nici tie google) sa comenteze printurile alea. De la concept pana la executie. Si, vai, ce o sa rad!
Si, tot in particular, iti arat cam ce poze au facut alti fotgrafi pentru campaniile facute de mine.
Si ce rau o sa-ti para ca te-ai bagat in seama, lucratorule la SportMagazin!
1. Nu sunt "lucrator", sunt red. sef.
2. Nu miai raspuns unde lucrezi.
3. Daca tot spui ca esti in publicitate nu crezi ca ne-am atins scopul cu machetele respective? Vad ca am atras atentia, ai si cumparat revista ca sa vezi ce "naspa" e?
4. Daca esti atit de priceput cum de nu esti bine platit? Esti cumva un neinteles? Am tras concluzia ca esti mai saracut fiindca mergi cu metroul si inca f devreme din moment ce ai atitea ditii din "ring".
5. Nu are cum sa-mi para rau ca m-am bagat in seama, iar tie iti multumesc pt timpul pe care ni-l acorzi, chiar daca se pare ca a tine nu costa f mult :)
1. imi pare rau ca esti redactor sef. trebuia sa te pricepi mai bine.
2. nu ti-am raspuns unde lucrez
3. dupa machetele alea nu o sa cumpar niciodata macheta
4. a. sunt destul de bine platit.
4. b. credeam ca poti fi un om de calitate care doar nu se pricepe la publicitate. dar tu crezi ca numai saracii merg cu metroul. asta e romanism, redactore de calitate. mai mergi si tu pe afara sa vezi cati manageri merg cu metroul.
4. c. femeia de serviciu ne aduce in fiecare dimineata ziarul ring
4. d. te invit sa dam un cox cu masinile personale. s-ar putea sa ai o surpriza.
5. nu vorbi de costuri ca ati facut o campanie pe genunchi. si nu ai tu bani de ora mea de creatie, crede-ma.
6. nu mai scrie pe blog ca te banez, pentru ca nu esti un om de calitate, dupa cum am scris mai sus. si, oricum nu iti mai raspund niciodata.
7. iti urez multe campanii mult mai inspirate decat asta, cu buget de oameni normali nu de zgarciobi
Nu inteleg de ce ai luat-o atit de personal. Credeam ca ai deschis subiectul pentru ca vrei sa-l discuti.
Ideea este ca am reusit cu acesta campanie sa atragem atentia, dovada ca toti timpitii vb despre noi.
Post a Comment