De dimineata, printre imbucaturile de la micul dejun, am reusit sa vad key visual-ul campaniei Vichy pentru Normateint. Care arata asa:
Si spunea ca face ceva de genul: "Imperfectiunile sunt mascate fara efect de ingrosare a pielii."
Ei au vazut cum arata?
Sunt eu nebun?
UPDATE: Nu e vorba de scarba(cum am auzit o voce) ci de conotatie.
.
Lichidul face bine la ten
Wednesday, October 29, 2008
Labels: advertising, campanie, claim, fond de ten, normateint, piele, publicitate, vichy, vizual
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
7 comments:
Ze biuti is in the eye of the beholder! Cand mergi la psiholog de-ti arata poze si te intreaba ce vezi, ce crezi ca urmaresc? In testul meu ai TRECUT Simioane!
eu as spune ca "ze biuti iz in zi slaitli open mauth of ze biholdar, too".
acum ma tot gandesc la test. :))
Stiu reclama! Cand am vazut-o prima oara mi-am spus ca daca as fi femeie as fugi de orice beauty product dupa vizionarea asta. E scarboasa (parerea mea).
hai, frate, ca nu e scarboasa. mie-mi place, pe plan personal. :) pe plan profesional e o problema.
Doar lichidul de frana cred ca mai poate face bine la ten! Te infraneaza de la ciocolata, fast-food, alcool, nopti pierdute in fumul de la club...and so on.
Eu chiar folosesc Vichy (pentru ca merit!) si e bun. Pune-mi si mie o vorba buna, poate apar intr-un testimonial Vichy "pe sistemul": cum m-a ajutat "lichidul" sa scap de toaaaate problemele. :)
vichynica, eu stiu ca lichidul face bine si rezolva multe probleme. ca doar suntem 101% lichid.
singura problema, in ce spui tu, e ca se supara cei de la l'Oreal. "pentru ca merit" e al lor. :)
cat despre testimonial, il facem la prima petrecere :))
In opinia mea e una dintre cele mai neprofesionale reclame. Inteleg, se folosesc tot felul de 'limbaje' cotidiene pentru a vinde un anumit produs dar cand astfel de induceri anuleaza practic mesajul in sine al produsului ...atunci mai bine folosesc lichidul de la mama lui (pardon de la tatal lui) si nu mai dau banii pe un fond de ten care pana la urma "nu vindeca imperfectiunile doar le acopera".
Post a Comment