Am vazut acum ceva vreme o campanie a mediagalaxy ce suna in felul urmator: De la DVD-uri la fiare de calcat si niste layouturi combinate intru ilustrarea diversitatii. "Nu e rea" mi-am zis. In timp, am vazut mai mult executii. Si cu stapanii inelelor, si cu inca ceva, nu-mi mai amintesc.
Deodata, acum mai putina vreme, retina mi-a fost asaltata de campania Baneasa Shopping City - magaoaia de langa Ikea(mi-e si frica sa merg acolo sa nu ma ratacesc, sa ies cu 30 de ani mai batran pe partea cealalta). Ok, e un lucru bun ca se fac shoppingarai prin tot orasul. Cupara lumea, o sa fie oferta mai mare, or sa scada preturile. Asta intr-o lume normala. La noi e o lume de fitze si nu cred ca or sa scada preturile. Romanul da, ca tantalaul, cateva sute de euro pe o pereche de blugi care afara sunt 100 sau mai putin. Ca sa nu mai zic de camasi, care afara costa cativa euro, pe care dai 100+ euro. Cat timp se cumpara inseamna ca sunt preturi bune. Apropo, eu mi-am luat blugi Diesel cu 50 euro. Mergeti, va rog, la Diesel in Plaza sa impietriti - mai mult sau mai putin de 300 EUR.
Sa revenim la publicitate. Campania Baneasa Shopping City. Va las sa o admirati.
Corect. Nu seamana. Right. :))
Pe net am gasit ceva despre o agentie Re:ply care tot colaboreaza cu BSC. Ei or fi facut-o. Am mai gasit ceva despre iLeo - care ar lucra si ei cu BSC, dar pe interactiv.
De ce sa ne uitam in piata sa vedem cine, ce a mai facut?
Sau de ce sa ne uitam si sa facem la fel, putin schimbat?
Oricare dintre variante ar fi, neplacut.
Advertising - de la copy-paste la neatenti.
De la Mediagalaxy la Baneasa Shopping city
Thursday, April 17, 2008
Labels: advertising, baneasa shopping city, campanie, diesel, ikea, ileo, media galaxy, mediagalaxy, mesh, plaza, print, publicitate, re:play
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment